ابزار رایگان وبلاگ

ابزار وبلاگ

کد آهنگ

پیام تسلیت و همدردی به دانش آموزان شین آباد
نسیم خوش دانش
درمسیر کمال چراغ دانش روشن کننده راهتان باد
نگارش در تاريخ دو شنبه 4 دی 1391برچسب:, توسط محسن پرزلف قمصری

 

سلام همکلاسی عزیزم

تسلیت می گویم.من وقتی که آقای معلم گفت که در یک روستا همه ی کلاس آتش گرفته است،من خیلی نگران شدم. وقتی به خانه برگشتم همه چیزرا تعریف کردم.بعد از این که مشق هایم را نوشتم رفتم سراغ کامپیوتر و درد و دل  با هاشون کردم اما نمی شد برایشان بفرستم.

 مریم کریم پور

-----------------------------------------

 

باسلام خدمت شما هم کلاسی ها امیدوارم که حالتان بهتر شده باشد وقتی خبر آتش سوزی کلاستان و از دست دادن یک هم کلاسی خوبتان را شنیدم خیلی ناراحت و متاسف شدم.

*با آرزوی سلامتی و روز های خوب و بهتر برای شما*

"فاطمه سالمی کلاس چهارم"

-----------------------------------------

ای هم وطن عزیز که در غم از دست جگر گوشه هایتان داغدار هستید این جانب زهراسادات حسینی دانش آموز کلاس چهارم ابتدایی از قمصر با پند و حکمتی از     حضرت علی شما را به صبر و شکیبایی دعوت می کنم و آن این است که :شکیبایی ایمان را چون سر است بر بدن و ایمان بدون شکیبایی چونان بدن بی سر ارزش ندارد.

زهراسادات حسینی

---------------------------------------   

باسلام خدمت دانش آموزان پیران شهر

خبر آتش سوزی کلاس به من رسیده من خیلی ناراحت و به غمگین شدم خدا رحمت کند آن دانش آموزی که از دنیا رفت به شما دانش آموزان حادثه دیده تسلیت می گویم.

----------------------------------------

با نهایت تاسف و تاثر اطلاع یافتیم که جمعی از عزیزان کشورمان دچار حادثه ای دلخراش شده اند خانواده های محترم داغ دیده ی ما را در غم خود شریک و تسلیت ما را که از اعماق قلبمان سرچشمه می گیرد پزیرا باشید                ان شا الله خداوند به شما صبر و اجر مرحمت بفرماید.

مبینا حبیبی 

-----------------------------------------

دانش آموزان عزیز ما شما را دوست داریم و از فداکاری معلمتان درس عبرت گرفتیم.

سجاد جامعی

-----------------------------------------

سلام به مادران و پدران داغ دیده ی شین آباد پیران شهر به شما تسلیت می گویم و انشا الله که آخرین غم برای شما باشد خداوند به شما صبر بدهد.

محمد حسین آدمیان

----------------------------------------

سلام مردمان شین آباد تسلیت می گویم و از خداوند می خواهم که دیگر این اتفاق نیفتد.

امیدمقیمی
-----------------------------------------

سلام من که این خبر را شنیدم خیلی ناراحت شدم.دوست نداشتم فرزندتان این طوری شد من تسلیت می گویم و انشا الله غم آخرتان باشد.

داوود خاوری

-----------------------------------------

 با عرض تسلیت و خدمت خانواده های این حادثه تاسف بار و غمگین از پروردگار متعال خواستارم تا این مجروحان را هر چه زودتر شفا عنایت فرماید و برای خانواده ای که فرزند 10 ساله ی خود را از دست داده است صبر و شکیبایی عظیم طلب می کنم وامیدوارم از این قبیل حادثه ها در هیج جا تکرار نشود.  

نرجس توکیلی

-----------------------------------------

سلام اسم من رضا است.من می دانم که همه ی شما در بیمارستانید. .من و همه ی دوستانم برای شما دعا می کنیم تا بهتر شوید و به مدرسه بروید.

محمد رضا کیوانی

-----------------------------------------

با نهایت تاسف حادثه ی دلخراش دبستان شین آباد پیران شهر را تسلیت عرض می کنم و برای خانواده هایشان از خدای متعال طلب صبر می کنم.

محمد حسن حبیبی

-----------------------------------------

لحظه ای که این خبر را شنیدم خیلی ناراحت شدم.من با   بچه هایی که در آن دبستان درس می خواندند ابراز همدردی می کنم.امیدوارم کسانی که مسئول هستند بیشتر به فکر شما باشند ودولت هم تمام نقاط ایران حتی روستاهای کوچک را گاز رسانی کند.به امید دیدارتان

سید علی رضا شرافتی

-----------------------------------------

سلام بر همه ی دانش آموزان شین آباد.به شما تسلیت عرض می کنم که یک دوست مهربان را از دست داده اید امیدوارم حال شما هم خوب شود.

زهرا اذانی

-----------------------------------------

سلام دوست عزیزتر از جانم

می دانم که حالت خوب است چون تو الان پیش خدا هستی. از مرگ ناگهانی تو خیلی خیلی ناراحت شدم.همیشه در قلب منی هیچ گاه فراموشت نمی کنم.

زهرا عربی

-----------------------------------------

 

هم کلاسی های عزیز و درد کشیده ام همدردی من را بپذیرید. با تمام

 وجودم برایتان آرزوی سلامتی و بازگشتن به کانون گرم مدرسه را برایتان دارم.

سجاد خاندایی

 ------------------------------------------

من دوست دارم که شماها زودتر حالتان خوب بشود و زودتر به کانون گرم خانواده برگردید ومن به عنوان خودم به مادران و پدرانی که فرزندانشان را در این حادثه از دست داده اند تسلیت می گویم خدا به شما صبر بدهد.

مهدیه سادات متقی

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: